fredag 6 maj 2011

Skojig dag i morgon :)

Imorgon ska vi på dop.. Andreas ska döpas i S:t Gertrud kyrka :D
Ann-Sofie och Robert ska få bli hans gudförlädrar. Efter dopet ska vi sammlas i Skyttegatans lokal och äta smärgåstårta. Men eftersom jag och Malin inte tycker om de kommer vi och få smörgåsar i stället, de är ju jättebra!


Efter dopet måste jag till ÖB de är billigt där nu, och ja behöver handla lite, måste även köpa purré till Kevin o Liam

och så kanske vi köper en påse ostbågar och 1 läsk. På kvällen ska vi nog ta och se en film när kidsen ligger till sängs :)
Messade med Maria förut med och sa att hon ska få köra upp på Tisadg och får göra teorin i stan? men jag trodde att man inte fick köra upp förens provet är godkänt? men de kanske är annorlunda på intesivkurser?

Jaja nu ska återgå till de ja höll på med, STÄDA!!!!!!!!!
Vill att de ska vara fint när Jerry kommer hem. Så i morse har jag damsugit, tvättat, diskat, plockat i orning nu ska ja göra de jag hatar!! Torka av och putsa menmne de måsta ju oxå göras. Får se om jag hinner torka golven, Barnen soveer så får se hur mycket jag hinner innan dom vaknar och så måste jag göra mat sen med inna han kommer. Det blir ungstekt kyckling flié med curryris :P Mums...

Vi höres <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar